Kicsit off ez a bejegyzés, de végül is ez egy budapesi blog, s ez az esemény egy különleges történés várounkban.

Szinte hihetetlen, de az egyik kedvenc francia nyelvű énekesem, Lara Fabian nemsokára Budapesten ad koncertet,

méghozzá nem is akármilyen körülmények között, ugyanis egy rajongója szervezte meg a koncertet. Lehet, hogy már sokan hallottatok erről, de én csak egy hete értesültem róla. A koncertről is - egyből gyorsan vettem is rá jegyeket egy barátommal -, s a szenvedélyes rajongó szervezkedéséről is. A pasas, akinek köszönhető a csodás hangú énekesnő Magyarhonba hozatala, blogot is indított az Egy nap a városban bloggerének indíttatására, melyben részletesen leírja a egész folyamatot, az ötlet megszületésétől egészen a sikeres megvalósulásig. A srác fantasztikus! Egészen csodálatos ez az egész történet a rengeteg segítő szándékú emberrel, a sok-sok pozitivitással, s a néha fölbukkanó reményvesztettséggel együtt. Szinte faltam a blogot, úgy olvastam el az első bejegyzéstől az utolsóig.

Itt a videó, amivel a gyönyörű hangú énekesnőt hazánkba elhozó srác Lara iránti rajongása kezdődött:

 

 

S végül sikerült ennek a nyilván fantasztikus embernek, sikerült a lehetetlen! Elhozta Lara Fabiant, itt lesz Budapesten április 26-án.

Gyerekkoromban nem voltam oda egyetlen együttesért sem, nem voltam az a rajongó típus. Igaz, a buli kedvéért voltam már pár koncerten fesztiválokon. De ilyenen még nem! Ma már van egy-két francia nyelvű énekes, akinek a számaiért kifjezetten rajongok. S most egyikük itt lesz a városomban, s én ott leszek vele több ezer emberrel együtt, s élőben hallhatom a hangját, énekelhetem vele a számait.

Még van pár szabad jegy minden árkategóriában ahogy néztem, szóval aki még szeretne jönni, az gyorsan lépjen, nehogy lemaradjon erről a kivételes lehetőségről - itt a link a jegyvásárláshoz. ;) Ez a koncert minden bizonnyal különleges lesz.

 

cl_1185x1750_lara_fabian_budapest_nezokep_mod_2.jpg

Címkék: blog francia koncert énekesnő Budapest Aréna Lara Fabian

A bejegyzés trackback címe:

https://pest-es-buda.blog.hu/api/trackback/id/tr48524296

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása